Så starter vi op igen efter sommerpausen. Mød op i klubben og fortæl lidt om dine radiomæssige oplevelser i sommerens løb, men uanset hvilke oplevelser du har haft, er du velkommen i klubben.
Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site vil vi antage at du er indforstået med det.